Esperem que la vida tinga un sentit. Però només té el sentit que nosaltres volem donar-li" Herman Hesse
Entradas populares
-
AVALUACIÓ DELS APRENENTS AVALUACIÓ INICIAL Els quatre participants tenien un nivell d’usuari de coneixements ofimàtics mitjà-alt. Tots ...
-
Hola a tothom, aquesta és la primera vegada que escric en el meu blog. Aquest racó és un lloc on compartir amb aquell qui vullga.
-
SESSIÓ 6 TASCA Hola a tots i a totes! Com ha anat la festa de Reis? Espero que molt bé! En primer lloc donar-vos les gràcies per la rap...
-
MODELANT HISTÒRIES RESUM DEL CAS Els nens i nenes de 5é i 6é han assistit durant al mes d’octubre a l’audició de l’òpera de “La Ventafoc...
-
- Els problemes cal que siguin vistos com a bones oportunitats d’aprenentatge. - A l’hora d’iniciar un disseny cal que el problema sigui s...
-
CANVI CONCEPTUAL Tesi: La relació Ciència C-T-S-E (Ciència, Tecnologia, Societat i Educació) va més enllà de la simple creació i t...
-
¿Creus que el progrés en el coneixement tecnològic i científic determina i garanteix el progrés econòmic i social? Contesta clarament i j...
-
TÍTOL “Una, dues…trex. Anem a pel Lliurex” DESCRIPCIÓ DELS AGENTS PERSONALS Aprenents: 4 mestres de primària. Mediadora: jo mateixa, Vi...
-
SESSIO 1 TASCA 1 El que heu de fer al llarg d'aquesta setmana és familiaritzar-se amb l'escriptori. No vaig a donar-vos orienta...
miércoles, 12 de enero de 2011
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario